📁 آخر الأخبار

رواية المتمردة الفصل الرابع عشر

رواية المتمردة الجزء الرابع عشر



قصة المتمردة الفصل الرابع عشر

شادي فسره.اجمد كده وامسك نفسك مينفعش أمسك نفسك

يالهوي مش قادر هو في كده

شادي قعد يروح نحيتها وهي ترجع لورا

لحد مابقت بينه وبين الحيطة وايديه حواليها ع الحيطة

شهد بصوت واطي جدا.شادي أبعد بعد اذنك

شادي مبيردش كأنه مغيب

ومسك خصرها بايديه وشدة ليه فبقت فحضنه وايده ع وسطها وهي بتحاول تبعده بس مش عارفة تقاومه لأنه اقوي منها وكمان حنيته مش قادرة تبعد عنه ده عمر حبيبها

حاولت تزقه بايديها بس هو شدها اكتر لحضنه ودفن رأسه فشعرها وكتفها

شهد.شادي أبعد بقا مينفعش كده انا انا

شادي شال رأسه من شعرها بس ايديه لسه ع خصرها

شادي.يصلها اوي وكانت خصلة من شعرها ع عنيها وع بوقها

شاهد برقة من ع عنيها وهي اترعشت من لمسته ورقته وخافت يحصل بينهم حاجه بحالته دي

ركز نظآه ع شفايفها محمره اووي وبتترعش من التوتر من قربه ووجهة قلب أحمر اوي وسخن لدرجة أنه حاسس بنفسها السخن ع وشه

شادي بهمس وهو بيبص ع شفايفها وهي بتحرك.مينفعش ليه

انتي مراتي

شهد اترعشت من الكلمه وفهمت انه عايز يبقى جواز حقيقي فاللحظه دي

شهد.ابعد بقي

شادي قرب اكتر وهو مركز ع شفايفها اللي بتتحرك وبتترعش ودي كانت بتغريه اكتر ومقدرش يستحمل اكتر من كده

شادي.معلش مش قادر

وهجم ع شفايفها يروي عطش السنين منها وطالت قبلتهم وحست شهد أنها غابت عن العالم في قبلته وهو لم يعد يدري بنفسه

استمرت قبلتهم الطويله التي بث فيها كل الحب لدقائق وهويحرك يده ع ظهرها وهي مش حاسة بالدنيا بين أيديه

ثم ابتعد عن فمها ليأخذوا انفاسهم فقط

وبدأت تفوق شهد من أثر قبلته ومن أثر سحرة الخاص عليها

اقترب مره اخري واخذ يوزع قبلاته ع عنقها وصدرها المكشوف

قصة المتمردة الجزء الرابع عشر

شهد بصوت لاهس .أبعد مش انا مش حلوه وشبه صاحبك ووشبه محمد ورأينا احلي مني وانا معجبكش أبعد بقا شادي


شادي.اسكتها بقبلة حارة ع شفتيها لتعترف أنها ملكه وان كلامه خاطئ

ثم تركها وقال رانيا مين ومحمد مين بتعملي فيا كده ليه

انتي ناعمه كده ازاي حرام كدة

واقترب مره اخري

شهد كانت وصلت لأعلي درجات الخجل والانصهار وكانت خايفة يكون واخدها شهوة وخلاص وهو مبيحبهاش

كاد ان يحملها ولكنها استجمعت قوتها وزقته جامد

شهد.أبعد عني انت مبتحبنيش انت عايزني شهوة يوم واحد عشان تطلقنني بعدها

شادي.انا كده ليه هو فنظرك مش راجل للدرجادي

شهد .كنت عايزه تخلص من الموقف بأي طريقه فقالتله

انت قولت انك بتحب واحده تانيه ياسمينا صح وانا كمان بحب واحد تاني

شادي.انا حر بس انتي بتحبيني مش انا الراجل اللي ميحسش مرات بتحبه ولا لا واعرفي انك مراتي وان ده من حقي فأي وقت وانتي مبتحبيش حد تاني غير جوزك يلمحترمه


شهد.احنا اتفقنا يبقي جواز ع الورق بس وانت عارف اني بخاف من الرجاله وحطت وشهادات فالأرض

شادي.انتي مراتي وده حقي فوقي مش بمزاجك والاتفاق انا لغيته خالص

ولا انتي عايزه تبقي انسة شهد وتتطلقي وتعيشي حياتك مع حبيب القلب بعدي انسي

انا هرجع النهارده واخد حقوقي كزوج كامله بمزاجك أو غصب عنك انا غلطان اني بعملك كانسانه قال بتحبي حد تاني قال

في واحده محترمة تقول لجوزها كده

هاخرج ساعه ارجع الاقيكي عروسه حضري نفسك تمام

وخرج وهبد الباب ووهي

اترمت ع السرير وقعدت تعيط ع قسوته وكلامه الجارح لها مكانتش تعرف أن ده بدافع غيرته عليها من أنها تكون ملك حد تاني

قصة حزينه مؤثرة ومؤلمة جدا لدرجة البكاء – حكاية مرام


خرج ركب عربيته وساق بأقصى سرعه كلم محمد حكاله أنها مانعة نفسها عنه وعن الكلام اللي قالهولها وحكاله كل حاجه بينهم من يوم ماتجوزوا وأنها مش حاسة بيه وقالهةانهم أخوات وهو هيتجنن وقاله انها أتعرض خالها ليها قبل كده وبتحاف

حكاية المتمردة الفصل الرابع عشر

محمد.ازاي تعمل كده ياحيوان بدل ماتهديها وتاخدها براحة تخوفها منك اكتر هي حاليا بتقول أي كلام تبعدك بيه عنها عشان متقربلهاش لانها خايفة من الجواز زي أي عروسه طبيعيه بدل ماتهديها وتجيبها بالكلام الحلو تخوفها اكتر وتقول غصب عنك انت مبتفهكش وبعدين انا متأكد أنها بتحبك إلا مكانتش سابتك تبوسها وتقرب منها زي ماحكيت بس هي خافت من الحظه الاخيره زي أي عروسه فحاولت تبعدك بطريقتها ياغبي

شادي لو البت دي ضاعت منك مش هتلاقي حد يحبك زيها ولا يستحملك ولا هتحب زيها اه انت بتحبها متعاندش

شادي.شادي طيب طيب اوى تستني كدة ايه ده

في ايه

قصة مرام

شهد قعدت تعيط وبعدين افتكرت الكشكول

وراحت جابته

وقرأت آخر صفح منها أنه حاسس نحيتها انه بيحبها وكل مره بيبقى قريب منها مبيقدرش يقاوم نفسه وبيكتفي بالحضن بالعافية وبيبقي نفسه فاكتر بس نفسه ميخنش ياسمينا ويبقي وفي لها

فرحت اووي وحست بغلطتها واناه بيحبها بجد مش شهوة وأنه بيقول الكلام ده كان بيغيظها بس

وقررت انها تجهز نفسها عشان تعيش احلي يوم مع جوزها وحبيبها عمر


لكن رانيا والقدر كانوا اقوي منهم هما الاتنين

رانيا.الواد ده ميرجعش بيته النهاردة

تخبطه بالعربيه وميبقاش فيه حته سليمة

وانا هدلعك فالفلوس

يلا سلام يانا يانت فالدنيا ياشادي

حكاية المتمردة الجزء الرابع عشر

شادي وهى بيكلم محمد....

شادي.خلاص يامحمد هصالحها لما اروح واعملها ليله عالميه اخلييها تحلف بيها طول حياتها وانا اصلا عمري ماخد حاجه منها غصب عنها انا....بحبها زي ماقلت

محمد.ايوه بقا الليله ليلتك انا عايز من ده

شادي.انبر فيها بقي شكلها مش هتكمل بوشك ده

ايه ده استني كدة في ايه

شادي.محمد الحقني تقريبا انا في حد عايز يخبطني بالعربيه

شادي بيحاول يهرب بعرييته

حد خبط العربيه جامد واتخبطت فشجره واتقلبت

محمد الحقني انا عند مستشفي....فطريق .....في حد بيحاول يموتني

الحقني يامحمد وصوته راح


محمد بسرعه اتصل بالاسعاف وادالهم العنوان بسرعه

وراح ع بيته

شهد فتحت الباب وهي لابسه قميص نوم اتدارت ورا الباب لما لقته محمد


محمد.الخقي يشهد شادي حد دبرله حادثة وهو فالمستشفي يلا بسرعه ...شهد.ايه شادي .حادثة

تعليقات