📁 آخر الأخبار

رواية المتمردة الفصل الحادي عشر

رواية المتمردة الجزء الحادي عشر



شهد.خلاص هات ياجدو انا هلبسه بس كده .

والله هلبسه حلفت أهو

شادي.فسره.ايه ده وافقت كده بسرعة دي شكلها هتبقى ليله

شهد.بس مش هقدر أظهر بيه قدام حضرتك اتكسف برده كفايه جوزي

ولا ايه ياشيدو

شادي.شيدو...فسره انا مش مطمنلك

ايوه طبعا ياجدي هتلبسهولي بس هي تكسف تظهر بيه قدامك سببها ع راحتها

شهد.خلاص بقا ياجدي انا حلفت احلفلك تاني والله هلبسه

شادي بصلها باستغراب

شهد عشان تأكد لجدها انها هتلبسه

يلا ياحبيبي نطلع اوضتننا دي ليله العمر عشان البسلك القميص دة عشان اجننك هههههههههههه

شادي.ده بجد

شهد قرصته فرجله.اااه

شادي.طيب يلا ياحبيبتي

وطلعوا اوضتهم ودخلت غيرت فالحمام

وطلعت لابسه بيجامه بكم وفوقها قميص النوم وتحته بنطلون وتشيرت وكان شكلها مسخرة يفطس من الضحك

شادي .هههههههههههه هههههههههههه هههههههههههه اتاريكي بتحلفي بقلب جامد

والله هلبسه الحمد لله انك مش مراتي بجد


قصة المتمردة الفصل الحادي عشر

شهد.هههه الحمد لله انك مش جوزي حتي لو جوزي قال البس ده قال ليه دانا بتكسف البس بيجامه بحمالات هههه

شادي.هههههه انتي عارفه ايه فايدتك الوحيده انك بتضحكيني

شهد.هههه وانت مالكش فايدة خالص

حب يلعب عليها شويه ويبوظلها اعصابها

شادي.مين قالك اني مليش فايدة دانا اكبر فايدة ليا النهارده

هو انة مش العريس والليله ليلتي

وقرب عليها اووي وقعت ترجع وجريت منة ع البلكونة

شهد.لو قربت مني هنط من البلكونة

شادي.مش مشكله دي حته صغيرة كنت بنطها وانا صغير

شهد.بالله عليك أبعد عني كفايه كده مش انا مش من نوعك

شادي.اه بس انتي عروستي وده حقك عليا لازم اعملك احلي ليله

وشدها من دراعها عليه خبطت فصدره

شادي.ماتقلعي البيجامه دي عايز اشوف القميص حلو ولا لا لحسن المقاس يطلع مش اد كده

وبيشد البيجامه


حكاية المتمردة الفصل الحادي عشر

شهد شادي حاسب

وقت واحد ناطق من البلكونة ولسه هيضرب السكينة فضهره

شهد.حطت ايديها بسرعة ورا ضهره

فى فايديها اتعورت من الطرف وصوتت

شهد.ااااااه الحقني ياشادي كان هيقتلك لا لا متقتلوش

الواد ساعه ماشافها صوتت جري نط من البلكونه .

شادي جري ع شهد.

شهد ليه عملتي كدة ليه ماسيبتهوش انتي مجنونه

ازاي تاذي نفسك ماغور فداههي

شهد قعدت تصوت كانو هيقتلوك واغمي عليها

وقعدت تقول هياخدوه مني سبوه

جاب الاسعافات والقطن من حمام الاوضه عشان جده ميحسش بحاجه

وقد ينضف وربطلها الجرح مكانش عميق

وفوقها ببرفان

شهد اهدي انا كويس والله بصي


قصة حزينه مؤثرة و مؤلمة جدا لدرجة البكاء حكاية مرام

شهد قعدت تعيط وتقول ليه عايزين ياخدوك مني زي بابا وماما انا مليش حد غيرك

شادي فسره..يااه انا مهم عندك اووي كده ياشهد

شادي.شهد والله انا كويس ومسك ايديها باسها وحطها ع وشه وخلاها تلمسه وقالها بصي انا كويس أهو ومعاكي مسبتكيش ومش هسيبك

شهد قعدت تحسس ع وشه .وقالتله بجد مش هتسيبني زي بابا وماما وتموت

شادي.انتي طيبه اووي لدرجدي أجمدي كدة انتي متجوزه ظابط

شهد.انا اسفه وجت تقوم سندت ع ايديها


قصة المتمردة الجزء الحادي عشر

شهد.ااااااه

شادي.استني كده وحط ايد تحت ركبتها وايد تحت ضهرها وشالها حطها ع السرير

وباسها من رأسها.. وبرر إحساسه نحيتها أنها صعبانه عليه وأنها جدعه اووي ..

وجيه يمشي شهد.انت رايح فين

شادي.هروح من البلكونه انام فاوضتي

شهد.لا لا انا خايفة نام جنبي والنبي وبدأت تعيط متسبنيش هياخدوك مني

شادي.خلاص خلاص هناام جنبك اهدي مفيش حاجه تانية هتحصل وفي النور ونام جنبها حس أنها بتترعش من الخوف وبتفكر فالله حصل

شادي قرب عليها وقالها تعالي وخدها فحضنه وشهد انطمنت فحضنه ونامت

شادي.هي في لسه بنات بتخاف ورقيقة كدة يخربيتك زي الملايكه وانتي نايمة

لولا بس الوش الخشب ده اد كده ضحت بايديها من غير ماتفكر عشان مايحصليش حاجه اد كده اهمها

دانتي ملاك طب لو تفترض أنها بتحبني بتبعد ليه عني

يس اللي لنا متأكد منه انها مفتقده الدفا والأمان والحمايه وده بتلاقيهم هنا

وبصلها....ربنا يعيني عليكي ياشهد التسع شهور الباقيين ومحبكيش ونام هو كمان فحضن شهد الدافي اللي في حنان الامهات اللي افتقده من زمان


الجد نايم حاسس انه تعبان بس مرداش يخبط عليهم بالليل كده

راح خد حبايه القلب وراح نام


تاني يوم صحي شادي الأول لقي شهد نايمة زي الملاك فحضنه

في يشتغلها شوية

شهد شهد.......

شهد صحيت ع صوته وشافت نفسها نايمة فحضنه فاتخضت

شادي.انتي ازاي تعملي كده كل ده يطلع منك انتي مش

قولتي هنبقي أخوات

شهد شهقت وقالت هو ايه اللي حصل

شادي.كده تغويني

شهد.لا لا متقولش حصل ايه

شادي.شادي.هههههههههههههههههههههه هيحصل ايه يعني يهبله واحنا بهدومنا

شدها ونام فوقها بس ممكن يحصل دلوقتي

شهد.قوم بالله عليك بطل هزار

شادي.شادي.هههههههههههههههههههههه هقوم بس بعد ماتجاوبي عليا

شهد .طب قول

شادي.حط عينه فعنيها انتي كنتي خايفة عليا اووي كده ليه وخدتي السكينة بدالي مش انتي بتكرهيني ولا بتحبيني وقرب عليها اكتر

شهد.شادي أبعد بقا انا مبحيش حد وبعدين انا مش عايزه تخسر جوزي حتي لو ع الورق انا فقدت ناس كتير فحياتي وبالرغم انك رحم ومبتطيقكش بس بحس بالأمان معاك وده انا مفتقداه من أيام بابا وماما عرفت ليه وبدأت تعيط

شادي.والله لو ماسكتي لاخدك فحضني واعمل حاجات هموت وعملها اتضحكي بقا ولا عايزانا نخليها جواز بجد انا مستعد وقرب عليها

كان بيخوفها بس

شهد.لا لا مش عايزه انا خلاص بضحك أهو

هو لسه فوقها ولما قرب من شفايفها وهي حمرة مقدرش يمسك نفسه حس أنها كريزه

وقرب من غير مايحس ولمس شفايفها وهي تاهت محستش بنفسها واخذ قبله عميقة استمرت دقائقلحد مافاقت وهو بضغط ع شفايفها وهي عايزه تتنفس زقته بعيد وطلعت تجري

شهد.انت ايه اللي عملته ده احنا مش متفقيين

شادي.والله انا اسف معرفش قدامك بيحصل ايه والله ماكان قصدي ا وعدك متتكررش تاني

سامحيني بقا

شهد..هههههه خلاص ماشي

يلا بقا ننزل نطمن ع جدو عشان حلمتةحلم وحش وقلقانه عشان جدا

مسك ايديها.استني اما اطمن ع ايدك الأول

شهد اترعشت من لمسته

جاي عينه فعينها كل واحد عرف أن التاني حاسس حاجه من نحيته بس مداريها

طهرها الجرح وغيرلها عليه

وهي فاعله تبصله...فسرها..معقولة انت بالحنيه دي والدفا دول

تعليقات